klik sini please !

my ambition is............

Dulu...aku ingat lg...masa kecik2,masa tu aku darjah 1...cikgu tanya sorang2 nak jd apa bila dh besar...sampai jer giliran aku tanpa pikir panjang aku terus cakap...mula2 nak jd doktor,cikgu,last suri rumah...tu kira pilihan2nya la tu...tapi tu dulu...masa budak2...ingat senang2 je boleh terus jadi apa yg terlintas di fikiran...rmacam  doremon la pulak..tp sume tu perlukan masa,pengorbanan,usaha...tp aku tak la segigih insan2 yg bjaya mencapai cita-cita zaman kanak-kanak mrk...........

4 comments:

  1. saya dulu pun cita2 nak jd misi..,tapi keje 1 hari tak tahan tngok darah trus berenti.. Skrg jadi masterchef di rumah sendiri... he..he.,

    ReplyDelete
  2. lorrrrrr...takut darah rupanyer...meh blaja ng saya...hilang la takut tu

    ReplyDelete
  3. yeke..harap impian awak tu tercapai la ye..maybe next year...

    ReplyDelete